Zavedamo se, da je prekinitev dobave električne energije za uporabnika zelo neprijetna.
Ne glede na navedeno pa se prekinitvam kljub rednemu in kvalitetnemu vzdrževanju ne moremo v celoti izogniti.
Preden pa nas pokličete, predlagamo, da preverite naslednje:
- Preverite, ali sosed ima elektriko oz. ali deluje javna razsvetljava.
- Preverite, ali je izklopljeno FID stikalo (vklopite ga lahko ročno s pritiskom na gumb).
- Preverite, ali je v omarici z varovalkami ”pregorela” katera izmed varovalk (zamenjate varovalko oz. prestavite aktualno stikalo v položaj ”ON”).
- Preverite, ali ste presegli dovoljeno obremenitev in je zaradi tega izklopila zaščita na števcu električne energije:
Postopek ponovnega vklopa za različne tipe števcev:
– Iskraemeco AM550
– Landis+Gyr E350
– Landis+Gyr E450
– Landis+Gyr E450 G3
– Landis+Gyr - Preverite stanje na omrežju in ali je vzrok za prekinitev napajanja načrtovani izklop.
- Če ste kljub upoštevanju navedenega še vedno brez električne energije, nas pokličite na telefonsko številko 080 34 31. Prekinjeno dobavo električne energije bomo poskušali vzpostaviti v najkrajšem možnem času.
Kako ravnati ob prekinitvah dobave električne energije:
- Izključite naprave občutljive elektronike (TV, računalniki itd.).
- Izključite vse naprave, ki brez prisotnosti predstavljajo nevarnost za ljudi in premoženje (kuhalniki, likalniki, sušilci za lase).
- Vklopljeno pustite eno izmed luči, da boste vedeli, kdaj je dobava električne energije ponovno vzpostavljena.
- Izogibajte se odpiranju zamrzovalnih skrinj in hladilnikov. Z vsakim odpiranjem se bistveno skrajša čas ohranjanja primerne temperature.
- Omejite uporabo prenosnega računalnika oz. GSM aparata, ker ga boste lahko potrebovali za pomembnejše stvari.
- V primeru da imate hišne ljubljenčke (v akvarijih, terarijih itd.), ki so ranljivi, v času prekinitve poskrbite zanje.
- Po vzpostavitvi dobave električne energije vklapljajte porabnike posamično.
- Takoj po vzpostavitvi dobave električne energije nekaj časa odsvetujemo uporabo dvigal.